Jurnalul lui Stefanel (ep. 2)

Publicat de alexdana


05.11.2008

Azi implinesc o luna de cand m-am nascut. Cand m-a cantarit mama aveam 4.120 kg, ceea ce este foarte bine. Am inceput sa prind forta in maini si in picioare. Ma agat de bluzita mamei cand papa la san. Sau de mana ei cand ma dezechilibrez. Iar cu picioarele imping cat pot ca sa ma ridic la verticala. Dar mami nu ma lasa sa ma ridic. Zice ca sunt prea mic si nu sunt suficient de dezvoltat, ca oasele mele inca nu s-au solidificat.
Tati mi-a luat un mic carusel de atarnat la pat, deasupra mea, cu muzica placuta. Este interesant dar nu ma atrage in mod deosebit pentru ca momentan nu pot sa-l vad si ma enerveaza. Muzica insa o aud si ma straneste rau.
Azi este a doua zi de plimbare. Nu pot sa vad asa ca am dormit. Imi place mult sa fiu zgaltait cu caruciorul. Se balanseaza asa frumos ca nu pot sa nu adorm. Cum este o zi de toamna a cules mami o frunza pentru mine. O va lipi in jurnal.

Cand eram la mami in burtica ma simteam atat de listit. Nimic nu ma supara decat atunci cand era cald si dadeam din picioare.
Dormeam mai mereu la mami acolo in burtica. Acum imi place cel mai tare sa dorm pe burtica, exact in aceeasi poziti in care am stat acolo in cutie. Nu am mai putut sa ma intorc dar nici nu as fi facut-o pentru ca ma simteam de milioane. La inceput mami a crezut ca sunt fetita pentru ca se simtea foarte rau. Vomita si statea mai mereu la pat pana la 4 luni si jumatate, aproape 5. Dupa aceea s-a terminat. A devenit tare placut sa crestem impreuna. A mai fost o perioada cand eu ma cam grabeam sa ies si doamna doctor i-a dat mamei niste pastilute ca sa mai stau putin in burtica.
Cand m-am nascut aveam mult par pe cap si eram tare nervos pentru ca, desi m-au scos afara de la caldurica, m-au lasat fara mami doua zile.
Cu toate ca mami a fost stangace cu mine s-a descurcat pana la urma. Am o greutate buna si am mai crescut. Ma hraneste cu lapte matern iar, o data pe saptamana, mai suplimenteaza cu lapte artificial (acum imi da de la Milumil). Ieri si alaltaieri am baut seara milumil pentru ca mami n-a avut destul lapte la san.
Ieri mami s-a simtit foarte ametita si nu de la anemie. Mami crede ca ceaiul de chimion si anason a fost prea puternic si l-a baut fara sa manance. Consecinta: eu m-am rahatit foarte subtire.
De o saptamana trebuie sa pap mai mult si saraca mami a fost nevoita sa faca ceai mai mult ca sa aiba lactatie. De ieri ea a inceput sa se mulga ca sa scoata lapte mai mult astfel sa ramana si rezerva, daca este nevoie.  Tot de ieri am inceput sa dorm si eu mai mult. La ora 7 fix, dimineata, intotdeauna ma trezesc. In rest orele variaza. Dar acum pot dormi linistit cate 5-6 ore si asta pentru ca a crescut consumul de lapte la minim 100 ml.

07.11.2008

Frunzele le-a cules mami ieri pentru mine. Le-a lipit in jurnal ca marturie pentru venirea toamnei si a faptului ca noi am iesit la plimbare, respectiv in parcul Herastrau pentru a o admira in toata splendoarea.
Ieri m-a cantarit mama si aveam 4.320 kg. Am facut o burtica mare si incep sa seman cu tati. Sper sa faca mami o poza cu burtica mea.
Pe mami o supara o bubita rosie si putin tare pe care o am eu pe mana stanga. Nu trece si pace. A dat cu Klorane. Poate e nevoie de altceva.
Mami va mai lipi un buchet de frunze pe verso. Iar in continuare cateva poze cu mine.
Aici sunt eu in prima zi la plimbare, adica pe data de 04.11.2008, exact o zi inainte de a implini o luna.

Tot eu in diferite ipostaze la orizontala.
In poza din stanga jos, se pare ca eram cat doua telecomenzi. Atat de mic. Iar sus dormeam pe burtica, asa cum imi place de cand m-am nascut.

08.11.2008

Azi am fost la plimbare doar cu mami. A fost frumos dar ma deranja ca nu ma puteam misca in voie in landou.
A inceput mami sa masoare cam cat pap la o masa. Mi-a dat 90 ml. lapte maternal si 80 ml. lapte formula. Sa vedem diseara dupa baita. Mami spune ca vrea sa stranga lapte si sa-l puna la pastrare in frigider.
S-au hotarat ai mei parinti sa puna deoparte bani pentru mine. Pana acum am pe cardul mei 725 RON. Cica alocatia de stat tot pe acest card va intra. In doia ani, pe langa alti bani pe care o sa-I mai puna mami si tati, se vor strange cel putin 4800 RON. Tati s-a gandit si la o asigurare de viata. Mmm! Ce frumos!
Toate bune si frumoase, trebuie sa mai pap ceva. Aaa, apropos, mami zice ca, atunci cand mi-e foame, ii apar dureri la san si curge laptele. Cred ca telepatia functioneaza. :))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu