Jurnalul lui Stefanel (episodul 1)

Publicat de alexdana




08.07.2008
Buna, eu sunt C. Stefan Alexandrescu. Se pare ca mai am pana vad lumina zilei. Pana atunci m-am decis sa scriu despre cum am evoluat la mami in burtica.


15.10.2008
Nu am mai scris (adica mami nu a mai scris) in jurnal pentru ca am avut cateva probleme de rezolvat. Pana pe data de 5 octombrie eu am inceput sa iau in greutate si n-am putut sa ma mai intorc cu capul in jos. Pe 7 octombrie trebuia sa ies afara dar eu m-am grabit si pe 5 am rupt membrana. Asa am ajuns la spital si doamna doctor m-a ajutat sa ies afara la lumina.
Am lipt pe foaia de jurnal bratara pe care am purtat-o in spital. Iar alaturi voi lipi cartonasul care m-a insotit in rezerva, unde mami ma astepta cu nerabdare.

Cat am sta in spital, pentru mami a fost greu dar am reusit sa ne descurcam, chiar daca eu plangeam mai mereu pentru ca nu stiam altfel sa-mi exprim starile.
Am ajuns sa mananc numai de la mami, de la san, lapte. Noroc cu matusa Mariana. A ajutat-o pe mami sa inteleaga ce vreau de la ea. Avem si program de baita in fiecare seara. Mai intai facem masaj cu Sanosan. Dupa care facem baita in cada albastra. Dupa ce ma sterge cu prosopelul apasand, apoi trece la urechi cu betisoarelecu opritor, imbibate in spirt. Imi da 10 picaturi de SAB simplex, care este tare gustos, in timp ce imi face igiena. Ma unge cu Bepanthen la baza picioarelor, la cocosel si fundulet.
La urechi ma sterge cu un capat al betisorului la cea interna si cu celalalt capat, la urechea externa si in spatele urechii.
Cu un tampon steril, imbibat in ser fiziologic, ma sterge la ochi, incepand cu capatul exterior spre interior al ochiului.
Tocmai acum am vazut la televizor, cu mami, ceva tare interesant. Ne-au anuntat ca s-a votat legea mamicilor, referitoare la indemnizatia de 85% din salariu. Mami este tare fericita.
De alaltaieri am inceput sa iau calciu gluconic. Este tara rau la gust dar trebuie sa-l iau si mama ma cam forteaza. Zece zile de acum incolo trebuie sa iau 5 ml. pe zi. Din a cincea zia va trebui sa merg in paralel si cu Vigantol, cate trei picaturi.
Cu glicerina imi da mami pe la buze.
Tratamentul cu calciu si vigantol il repet la 2, 4 si 6 luni.

16.10.2008
Am lipit, mai sus, buricelul. Mi-a cazut ieri.


17.10.2008
Azi iau si vigantol pe langa calciu gluconic. Pe 13.10.2008 am inceput tratamentul cu calciu gluconic.
Nu pot sa dorm in patul din camera mea. Imi place sa adorm langa mami sau pe burtica la tati..
Mi-a dat Sab Simplex, 10 picaturi, si diseara o sa iau iar. Abia astept pentru ca imi place. Nu mai zic de baita.

20.10.2008

Azi m-am cantarit si aveam 3.740 g.. Cred ca am azi greutatea cu care statea la mami in burtica.
Tot azi mami si tati serbeaza 1 am de cand sunt impreuna, adica de cand sunt cununati civil si religios.
Tocmai ce a plecat de la noi doctora de familia, Carmen Rapiteanu. M-a verificat la plamani si a concis ca sunt bine.

28.10.2008

Mami a facut cinste colegilor ei de la banca cu prajituri, de bucurie ca am aparut eu pe lume.

Acum este ora mea de somn. Este aproape ora 5 dupa amiaza. Am mancat bine si acum mi-e somn. Pe la ora 8 searama trezesc si, dupa ce mananc putin, mami imi face masaj si baita cu mamaitza. Dupa asta mai pap putin pana adorm. Deci asta s-ar intampla pe la 10 sau 11 seara. Iar noaptea ma trezesc pe la 2 sau 3. Apoi pe la orele diminetii, respectiv 6 sau 7, ma trezesc iarasi. Dimineata mami, de regula, se duce sa doarma si sta tati cu mine pana adorm. Si o luam de la capat pe la 10 dimineata, cand mi se face foame rau. Si la 2 sau 3 ne trezim dupa un somn lung si linistit.

29.10.2008

Ma cantarit mamai si am 3.970.

30.10.2008

Azi aveam 3.920.
Am speriat-o pe mami azi cand am inceput sa vomit laptele NAN. a fost plecata ca sa rezolve cu alocatia mea si bunica (din partea lui tati) m-a hranit cu lapte, care nu mi-a priit deloc.





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu